اخبار

دوره آموزشی ارتباطات بازاریابی یکپارچه در کسب و کارهای تعاونی برگزار شد

دوره آموزشی ارتباطات بازاریابی یکپارچه در کسب و کارهای تعاونی برگزار شد
دوره آموزشی «ارتباطات بازاریابی یکپارچه IMC در کسب و کارهای تعاونی» ویژه کارشناسان تعاون استان یزد در سالن شهید دهقان این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: دوره آموزشی «ارتباطات بازاریابی یکپارچه IMC در کسب و کارهای تعاونی» ویژه کارشناسان تعاون استان یزد در سالن شهید دهقان این اداره کل برگزار شد.
محمدرضا فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در جمع کارشناسان تعاون استان گفت: بخش تعاون یکی از حوزه های حساس است که دارای قوانین کامل و جامعی است و تسلط بر آنها امری ضروری است.
وی با بیان اینکه دوره های آموزشی باید به صورت کاربردی و عملیاتی برگزار شود افزود: موارد مبتلا به این حوزه در شهرستان ها می تواند در دوره های آموزشی به بحث گذاشته شود تا به صورت یکپارچه کارشناسان در موارد مشابه اقدام کنند.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تشکیل شرکت تعاونی در ابتدای امر است و بعد از آن کارشناسان باید هدایت، راهبری و آموزش های لازم را به هیأت مدیره این شرکت ها بدهند تا در ابتدای امر خودشان دچار مشکل نشوند و بعد از آن وقت و انرژی همکاران بابت مشکلات عدیده ای که برخی از تعاونی ها با آن درگیر هستند را به خود اختصاص ندهد.
زهرا زارع مدرس موسسه کار و تامین اجتماعی و دارنده مدرک دکترای کارآفرینی در این دوره به مباحثی چون بازاریابی در کسب و کارهای تعاونی، ارتباطات در کسب و کارهای تعاونی، بخش بندی بازار شرکت تعاونی ها، جایگاه برندسازی و تبلیغات، در بازاریابی، ارتباطات بازاریابی در تعاونی ها، تبلیغات در کسب و کارهای تعاونی، روابط عمومی در کسب و کارهای تعاونی و... پرداخت.

 


۹ بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۰۸
Loading

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید