اخبار

محمدرضا فلاحتی در کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم:

زمان رسیدگی و پاسخگویی به پرونده های مراجعین باید کاهش یابد

زمان رسیدگی و پاسخگویی به پرونده های مراجعین باید کاهش یابد
زمانی که از تحول اداری صحبت می شود یعنی باید تدبیری اندیشیده شود تا زمان رسیدگی و پاسخگویی به پرونده ها کاهش یابد و گلوگاه های موجود شناسایی و برای رفع آنها راهکارهایی ارائه شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد؛ کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با حضور محمدرضا فلاحتی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر اعضا برگزار شد.
در این نشست محمدرضا فلاحتی سرپرست این اداره کل ضمن تاکید بر تحول اداری در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم، گفت: این اداره کل با توجه به وظایفی که دارد با قشر عظیمی از جامعه در ارتباط است؛ تحول اداری باید به گونه ای انجام شود که رضایت ارباب رجوع را در پی داشته باشد.
وی ادامه داد: زمانی که از تحول اداری صحبت می شود یعنی باید تدبیری اندیشیده شود تا زمان رسیدگی و پاسخگویی به پرونده ها کاهش یابد و گلوگاه های موجود شناسایی و برای رفع آنها راهکارهایی ارائه شود.
فلاحتی ضمن اشاره به حجم بالای پرونده ها در خصوص مشاغل سخت و زیان آور گفت: در راستای تسریع رسیدگی به پرونده های مشاغل سخت و زیان آور می توان راهکارهای اصلاحی که از سوی همکاران مرتبط با حوزه بازرسی و روابط کار پیشنهاد می شود، در کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی بررسی شود.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه اشاره ای به بازدیدهای تیم های خودارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان اعزام تیم های خودارزیابی به ادارات شهرستانی با مشکل روبرو شد و اکنون با توجه به مساعد بودن شرایط ارزیابی ها باید به صورت حضوری انجام شود.
گفتنی است در ابتدای این جلسه نیکی آرمین بعنوان دبیر کمیته و فاطمه نیکجو بازرس سلامت اداری گزارش عملکرد 7 ماهه کمیته را ارائه و به شاخص های هفده گانه بخش سلامت اداری و مشکلات تحقق این شاخص ها و نیز برنامه های ابلاغی از سوی وزارت متبوع اشاره کردند.

2
2
1
1


۳۰ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید