اخبار

ارتقاء وضعیت تکریم ارباب رجوع باید بیش از گذشته اتفاق بیفتد

ارتقاء وضعیت تکریم ارباب رجوع باید بیش از گذشته اتفاق بیفتد
تکریم ارباب رجوع، یکی از مصادیق حقوق شهروندی است که مردم در زمان مراجعه و حضور باید به عینه آن را لمس کرده، لیکن واقعیت آن است که وضعیت تکریم ارباب رجوع باید بیش از آنچه امروز شاهد آن هستیم، ارتقاء پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی: جلسه کارگروه توسعه مدیریت با حضور تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد، مدیران و اعضای کارگروه در سالن تلاش این اداره کل برگزار شد.
در ابتدای این نشست تشکری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: این اداره کل در گروه «سلامت و رفاه اجتماعی» در بین 9 دستگاه اجرایی استان موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی گردید.
وی ادامه داد: این اداره در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی، با کسب 77/ 1879 امتیاز از 2000 امتیاز در سطح عالی ارزیابی قرار گرفت.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد، براساس برنامه جامع اصلاح نظام اداری طراحی شده است. محور عمومی در فرایند ارزیابی عملکرد در سال 1399، دارای پنج محور بود که در ارزیابی های صورت گرفته عملکرد این اداره کل در دو محور وضعیت عالی و سه محور در وضعیت خوب قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد در 3 محور توسط سازمان اداری و استخدامی کشور تایید و به استان ابلاغ گردیده که این اداره کل توانسته است کل امتیاز لازم (1000) را در این بخش کسب نماید.
وی ضمن تشکر و قدردانی از تیم ارزیابی اداره کل، همچنین مدیران حوزه های تخصصی گفت: خدا را سپاسگزارم در سالی که گذشت با توجه به شرایط بحرانی و خاص بیماری کرونا در سایه الطاف الهی شاهد افزایش خدمات رسانی و تکریم مردم در همه حوزه‌ها بودیم.
وی خاطرنشان کرد: این اداره کل در حوزه های مختلف توانسته است مورد تقدیر قرار گیرد که نشان دهنده تلاش و زحمات کلیه کارکنان است. این نشان می‌دهد که نیروهای کارآمد و توانمند در هر پست سازمانی در افزایش کارآیی و اثربخشی سازمانی مؤثرند.
این مقام مسئول استانی با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد یکی از مهمترین فرآیندهای راهبردی است که ضمن ارتقاء پاسخگویی، میزان تحقق اهداف و برنامه‌های هر سازمان را مشخص می کند تاکید کرد: ارزیابی به عنوان یکی از فعالیت های کلیدی و از عناصر اصلی مدیریت به شمار می رود و ابزاری کارامد برای پی بردن به نقاط قوت و ضعف یک سازمان است که با ریشه یابی و بررسی علل آن می توان به حفظ و ارتقاء و یا انجام اقدام اصلاحی لازم برای بهبود عملکرد برنامه ها اقدام نمود.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: شناسایی نقاط قوت و ضعف حوزه ها و تلاش در راستای بهبود عملکرد آنها از جمله اهداف نظام ارزیابی عملکرد این اداره کل است. دولت الکترونیک توانتسه به افزایش خدمات رسانی، کاهش فساد اداری در برخی از ارائه خدمات کمک شایان توجه‌ای به کند.
وی در پایان ادامه داد: تکریم ارباب رجوع، یکی از مصادیق حقوق شهروندی است که مردم در زمان مراجعه و حضور باید به عینه آن را لمس کرده، لیکن واقعیت آن است که وضعیت تکریم ارباب رجوع باید بیش از آنچه امروز شاهد آن هستیم، ارتقاء پیدا کند.

1
1


۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ۱۰:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید