اخبار

ایجاد "دفتر اطلاعات رفاهی ایرانیان" در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی

ایجاد "دفتر اطلاعات رفاهی ایرانیان" در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی
رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد دفتر اطلاعات رفاهی ایرانیان ذیل معاونت رفاه اجتماعی این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، "سید جواد رضوی" گفت: در راستای تکالیف مبنی بر ایجاد نظام متمرکز تامین اجتماعی و تاکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر پایدار ماندن فعالیت های مرتبط با پایگاه ملی رفاه ایرانیان و بروز رسانی ها در ساختار رسمی وزارتخانه و در انطباق با بند م ماده 16 قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی، با پیشنهاد مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری و تایید امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور، "دفتر اطلاعات رفاهی ایرانیان" ذیل معاونت رفاه اجتماعی ایجاد شد.

وی با بیان اینکه دفتر بیمه سلامت به دفتر اطلاعات رفاهی ایرانیان تغییر عنوان داده است اظهار داشت: "گروه راهبری پایگاه اطلاعات رفاه اجتماعی"، "گروه تحلیل توصیفی و اطلاعات رفاه اجتماعی"، " گروه مدیریت اطلاعات و حاکمیت داده رفاه اجتماعی" و " گروه استحقاق سنجی و آزمون وسع" در سامانه ملی مدیریت ساختار دستگاه های اجرایی کشور‌، گروه های زیر مجموعه این دفتر هستند.

وی افزود: تقویت پایگاه ملی اطلاعات رفاه ایرانیان، تشریک مساعی با دستگاه‌های ذیربط برای تبادل اطلاعات آنلاین برای ارتقاء کمی و کیفی پایگاه ملی اطلاعات رفاه ایرانیان، انسجام، یکپارچگی و تسهیل در خدمات رسانی به متقاضیان در راستای پنجره واحد خدمات، ارزیابی خدمات رفاهی با استفاده از پایگاه ملی اطلاعات با ایرانیان از مهمترین وظایف دفتر اطلاعات رفاهی ایرانیان است.

 
۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ۰۸:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید