اخبار

عماد تشکری در جمع رابطین روابط عمومی:

تعامل سازنده با رسانه ها و روابط عمومی دیگر دستگاه ها لازمه کار شماست/ اطلاع رسانی باید شفاف و سریع باشد

تعامل سازنده با رسانه ها و روابط عمومی دیگر دستگاه ها لازمه کار شماست/ اطلاع رسانی باید شفاف و سریع باشد
اطلاع رسانی، شفافیت و بهره مندی یکسان مردم از اطلاعات از وظایفی است که روابط عمومی ها باید آن را انجام دهند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: نشست سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با مسئول و رابطین روابط عمومی این اداره کل برگزار شد.
عماد تشکری با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از پیشتازان امر شفافیت در کشور است گفت: اطلاع رسانی، شفافیت و بهره مندی یکسان مردم از اطلاعات از وظایفی است که روابط عمومی ها باید آن را انجام دهند.
تشکری با بیان اینکه مرکز مشاوره رایگان وزارت با شماره 2500 (021) در زمینه روابط کار پاسخ گوی سوالات کارفرمایان و کارگران است تاکید کرد: رابطین روابط عمومی باید از تمام ظرفیت های فضای مجازی، گروه ها و صفحات شرکت های تولیدی جهت باز نشر رویدادهای آموزشی، فرهنگی، خدماتی، ورزشی، قرآنی و... که برای جامعه کار و تولید استان برنامه ریزی می شود بهره ببرند.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه امروزه اکثر مردم یک رسانه به همراه خود دارند تصریح کرد: پرداخت تسهیلات کرونا، مشاغل خانگی، یارانه معیشتی، یارانه کرونایی و... برخی از خدماتی هستند که باید در زمان خود به صورت گسترده توسط رابطین روابط عمومی در سطح استان و واحدهای تولیدی اطلاع رسانی شود تا افرادی که می توانند و شرایط استفاده از فرصت های پیش آمده را دارند بتوانند از آن استفاده کنند.
وی داشتن تعامل با رسانه ها و روابط عمومی دیگر دستگاه های اجرایی را عامل موفقیت کارشناسان این حوزه دانست و افزود: کارشناسان حوزه روابط عمومی به علت سرعت تغییر در این حوزه مدام باید در حال آموزش باشند و خود را بی نیاز از یادگیری ندانند. دوره های آموزشی به صورت ماهیانه برنامه ریزی شده است که با وجود شیوع ویروس کرونا این دوره ها باید از طریق فضای مجازی دنبال شود.
تشکری اضافه نمود: فعالین حوزه روابط عمومی پلی هستند بین مدیریت و کارکنان که انتظار می رود، انتقادات و پیشنهادات دیگر همکاران توسط آنها به مدیریت بازخورد داده شود.
وی خواستار بیان مشکلات مردم و مراجعین به اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت رفع آنها به مدیریت استانی شد.
در این نشست آموزشی، حاضرین با شیوه کار اپلیکیشن«متن نگار» و نرم افزار «گریدز» برای استفاده راحت از شبکه های اجتماعی آشنا شدند.
۲۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۶
Loading

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید