اخبار

سرپرست روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

حضور هدفمند کارشناسان روابط عمومی در شبکه های اجتماعی ضروری است

حضور هدفمند کارشناسان روابط عمومی در شبکه های اجتماعی ضروری است
امروزه کارکرد اجتماعی در​روابط‌عمومی‌ها​بیشتر مورد توجه واقع شده است. مخاطبان در یک ارتباط دوطرفه و تعاملی با شما هستند و حضور روابط عمومی ها در شبکه های اجتماعی و ارتباطی یکی از ضرورت های کار در این حوزه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: نشست آموزشی ویژه رابطین روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با عنوان «رویکردهای نوین در روابط عمومی» در محل سالن تلاش این اداره کل برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی؛ مباحث مختلفی توسط محمدتقی شفیع پور روزنامه نگار و مدرس دانشگاه مطرح شد.

وی با بیان اینکه قلب تپنده هر سازمانی روابط عمومی آن سازمان است گفت: کارشناسان این حوزه ناگریز هستند در استفاده از ظرفیت های شبکه های اجتماعی و ارتباطی پیشتاز باشند و هدفمند در این شبکه ها حضور داشته باشند، چرا که کسب اطلاعات توسط مردم از طریق رسانه های اجتماعی به خصوص از طریق گوشی های هوشمندِ همراه خود است.

مدیر سابق آموزش مرکز خبر میبد با اشاره به اینکه امروزه کارشناسان حوزه روابط عمومی از شیوه های مختلفی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم می توانند استفاده کنند گفت: شیوه های مختلفی چون ساخت موشن گرافیک، اینفوگرافیک، موبایل گرافی، تیزر و کلیپ های کوتاه از ابزارهای نوینی است که روابط عمومی برای اطلاع رسانی سریع، جامع و زیبا برای جامعه هدف خود می توانند از آنها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه کوتاه و جامع نویسی و همچنین دادن اطلاعات در چند ثانیه از هنر روابط عمومی هاست که این مهم با بالابردن دانش تخصصی و حضور هدفمند و آگاهانه در شبکه های اجتماعی محقق می شود، چرا که مخاطب به علت حجم گسترده اطلاعات دیگر حوصله متن و یا فیلم های طولانی را ندارد.

سرپرست روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه کار روابط‌عمومی ها  به واسطه اینترنت به ‌طور چشمگیری تغییر کرده است بیان کرد: امروزه کارکرد اجتماعی در روابط‌عمومی‌ها بیشتر مورد توجه واقع شده است. مخاطبان در یک ارتباط دوطرفه و تعاملی با شما هستند و حضور روابط عمومی ها در شبکه های اجتماعی و ارتباطی یکی از ضرورت های کار در این حوزه است.

گفتنی است حاضران در این دوره آموزشی با شبکه اجتماعی توئیتر و همچنین موبایل گرافیک و برخی از اپلیکیشن های تدوین در موبایل به صورت کاربردی آشنا شدند.


روابط عمومی
روابط عمومی
روابط عمومی
روابط عمومی

 

روابط عمومی

 

۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید